søndag den 10. oktober 2010

Liiige om lidt kommer der guf!

...Ahem.

Undskyld. Jeg har haft travlt. Tit. Meget. Ofte.

Det er en halvfesen undskyldning, men så meget desto mindre sandt. Da jeg loggede på min blog var jeg overbevist om at jeg kun havde misset en søndag. Satans også...

Tidsperioden jeg prøver at dække denne gang er tre uger, så mine kære læsere må nok spejde langt efter kronologi og struktur og i stedet affinde sig med en slags “best of Peter’s hullede hukommelse og skriblerier han fandt på post-its” i næste indlæg. Var det ikke fordi jeg allerede har måttet kæmpe mig igennem en uge her med søvnunderskud, havde jeg gladeligt skrevet natten lang. Klokken er dog desværre allerede 2.00 om natten og jeg tør ikke udfordre skæbnen mere end højst nødvendigt. Forberedelsen omfang tog mig på sengen, så hold øje med bloggen de næste dage - forhåbentlig kommer der noget inden alt for længe.

Som en slags smagsprøve på indhold i bloggen kan jeg dog løfte sløret for at min "mærkelige ting jeg har spist" liste er blevet (meget) længere, min excentriske historielærer sammenligner overraskende mange ting med Lady GaGa og så jeg allerede blevet disciplineret (læs: straffet)

WAUW DET LYDER SPÆNDENDE, HVA?

I mellemtiden kan I hygge jer med dette billede fra en god aften i HK's barområde med et par stykker af mine nye venner.
Bloggens upload-funktion duer ikke i dag, så her er et link i stedet.

http://cl.ly/73af383463becc070be4

Skib ohøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar